Ostutingimused

ego tegi e-kioskiga (edaspidi veebipood) toimetan mina, Kadi Mustasaar (LHV ettevõtluskonto EE697700771006148431).

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo 

Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Sinu kui ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Sulle tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures. Kõik hinnad on veebipoes esitatud eurodes ja maksete eest tasumise valuuta on samuti euro (€).

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud toode ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ja valida sobiv toote kohaletoimetamise viis. Tellimuse esitamisel saad automaatselt oma e-posti aadressile tellimuse kinnituse, kus on tasumisele kuuluv summa ja vajalikud pangaandmed. NB! Kontrolli alati enne tellimuse esitamist, et sisestasid õige e-posti aadressi. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest ettevõtluskontole EE697700771006148431.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitan Sind sellest esimesel võimalusel ja tagastan tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadan järgmistesse riikidesse: Eesti ja teised Euroopa Liidu riigid

Kauba saatmiskulud kannad Sina kui ostja.

Kohaletoimetamise viisid Eestis:

– Omniva pakiautomaadist pakiautomaati, pakk S (kuhu mahub kuni 10 kotti), 2,95 €
– Dpd pakiautomaadist pakiautomaati, pakk XS (kuhu mahub kuni viis kotti), 2,50 €
– Dpd pakiautomaadist pakiautomaati, pakk S (kuhu mahub kuni 10 kotti), 2,90 €

Kui soovid osta rohkem kui 10 kotti, võta minuga ühendust e-posti aadressil kadi@ego-tegi.ee ja lepime kokku kohaletoimetamise viisi.

On võimalik tellida ka väljaspool Eestit asuvale aadressile! Võta minuga kindlasti ühendust kas telefoni teel +372 5280676 või kirjuta kadi@ego-tegi.ee

– Eestist maksab saatmine Euroopa riikidesse maksikirjaga 4,50 € (pakki mahub üks kott) või 7,50 € (pakki mahub kaks kotti).
– Berliinist posti pannes maksab Saksamaa aadressile Bücher/Warensendung (kuhu mahub kuni kaks kotti) 1,90 €.
– Berliinist Euroopa riikidesse saates maksab Warenpost S (kuhu mahub kuni kaks kotti) 3,70 €.

NB! Kuna ego tegi jagab oma elu kahe riigi vahel, tooted valmivad vaheldumisi Hiiumaal ja Berliinis ja seda põhitööst vabal ajal, siis võib juhtuda, et kohaletoimetamine võtab veidi rohkem aega. Annan endast parima, et toode jõuaks kohale nii kiiresti kui võimalik.

Üldjuhul jõuavad saadetised alates müügilepingu jõustumisest kohale järgmiselt:

– Eestis asuvasse pakiautomaati 5–21 päeva jooksul
– väljaspool Eestit asuvale aadressile 14–30 kalendripäeva jooksul.

Erandjuhul toimetan kauba kohale kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Võta vajadusel enne tellimist julgelt ühendust e-posti aadressil kadi@ego-tegi.ee, et täpsustada kohaletoimetamise viise ja tingimusi. 

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaup olla kahjustunud ega kasutatud, küljes peavad olema kõik originaaletiketid.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus keelduda kauba tagasivõtmisest.

Kasutamata kauba tagastamiseks tuleb saata ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile kadi@ego-tegi.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Avalduses tuleb panna kirja:

– tagastatava toote nimi
– tellimuse esitamise kuupäev
– toote kättesaamise kuupäev
– tagastamise põhjus (toode ei vastanud ootustele; said vale toote; mõtlesid ümber; toode on defektne vms)
– defekti puhul palun lisa võimalusel avaldusele sellest foto.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva toote tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on toote tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest kauba kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ja nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ja mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.

Pretensioon tuleb esitada e-posti aadressile kadi@ego-tegi.ee viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab ostja kasutusele võtma mõistlikud abinõud toote säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega toodet, kui selle kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Samuti ei vastuta veebipood, kui toode on kahjustunud ostja süü või hoolimatuse tõttu; defektide eest, mis on tekkinud toote mitteotstarbelise kasutamise tagajärjel ega toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, siis veebipood parandab või asendab defektse kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile kadi@ego-tegi.ee. Kui ostja ja veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda tarbijavaidluste komisjoni
poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.